dimecres, 13 de desembre del 2017

CONCERT NADAL 2017

INVITACIÓN CONCIERTO DE NAVIDAD 2017
Apreciados  padres, madres y tutores.
Les invitamos a asistir y disfrutar de la actuación de Navidad que se realizará el próximo jueves 21 de diciembre a las 12’15h. Para una buena organización rogamos que los padres suban al primer piso y que respeten la zona de actuación y aparatos electrónicos. Así como recordar que los alumnos deben venir vestidos con pantalones/vaqueros oscuros, parte superior de color rojo y zapatos también oscuros.
Aprovechamos también para recordarles que las vacaciones de Navidad son del 23 de diciembre al 7 de enero  (ambos incluidos). Las clases comienzan el 8 de enero (lunes).
Muchas gracias por su colaboración y FELICES FIESTAS
            Atentamente. La Dirección del CEIP Son Canals


 INVITACIÓ CONCERT DE NADAL 2017
Benvolguts pares, mares i tutors.
Els convidam a asistir i gaudir de l’actuació de Nadal que es durà a terme el pròxim dijous 21 de desembre a les 12’15h. Per a una bona organització pregam que els pares pugin al primer pis i que respectin la zona de l’actuació i aparells electrònics. També recordar que els alumnes han de venir vestits amb calçons/vaqueros foscos, la part superior de color vermell i sabates fosques.
Aprofitam també per recordar que les vacances de Nadal són del 23 de desembre al 7 de gener  (ambdós inclosos). Les classes comencen el 8 de gener (dilluns).
Moltes gràcies per la seva col.laboració i BONES FESTES.
            Atentament. La Direcció del CEIP Son Canals

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.